maandag 7 februari 2011

In de schaduw van Arie Boomsma

Kijk, ik kan best een heel lang stuk schrijven over mijn eerste tv-optreden. Dat ik was uitgenodigd en door een visagiste opgemaakt zou worden. En dat ik op de eerste rij zou zitten en misschien zelfs iets mocht zeggen en daarom mijn hele familie en kennissenkring had opgetrommeld om te kijken. Dat ik vóór en na de opname als V.I.P ben behandeld en in de artiestenfoyer hapjes en drankjes geserveerd kreeg. Maar dat ik, toen het erop aankwam, blij mocht zijn dat ik uberhaupt nog een lege stoel kon vinden en ik vervolgens 2 dagen ben ondergedoken omdat iedereen me uitlachte omdat ik als publiek nog beter in beeld zou zijn gekomen.

Maar...dat ga ik niet doen. Want soms zegt een foto meer dan 1000 woorden!

And God created Arie...

5 opmerkingen:

  1. was je niet onder handen genomen dan door de visagie ? je zag er stralend uit hoor ...
    en hoe is ie nou in het echie ???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk…
    in zijn schaduw
    zou ik nou ook
    best wel eens willen staan!
    Wat een heerlijk hapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, soms zit het mee en soms zit het tegen!
    Arie heeft in ieder geval wèl lang bij de kapper gezeten, gezien zijn keurig (iets te)gestylde kapsel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jak ik blijf het een gladde vinden . Maar is altijd leuk om met een BNer (wat een rot woord)op de foto te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan jou het schelen: met Arie als ultiem uitzicht maakt het toch niet uit waar je zit? Ik zou een moord doen voor zo'n foto... *kwijl*

    BeantwoordenVerwijderen