donderdag 20 januari 2011

Verhuizen!

De kogel is door de kerk: we hebben een nieuwe woning! Na 14 jaar ga ik eindelijk terug naar mijn geboortestad Haarlem. De verwachte opleverdatum is 1 juni, dus dat duurt nog wel even. Maar ach...tijd genoeg om alles te regelen en de kids kunnen gewoon hun schooljaar afmaken. Leuk detail: de oudste gaat straks naar mijn oude middelbare school!


Mocht u zich afvragen welk huis op de foto de onze wordt...ergens in het midden achter de bomen! Binnenkort hoop ik duidelijkere foto's te kunnen laten zien....

3 opmerkingen:

  1. Ohhh Haarlem, heerlijke stad! Wat fijn dat jullie daar (weer) gaan wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! gefeliciteerd, heerlijk om terug te gaan naar 'huis'...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaa gaaf hoor, hier ook de oudste die op mijn middelbare school zit, en de 2de volgd in augustus ook, lachen he!

    moeten jullie veel doen of valt het mee, hoe dan ook genoeg te doen en te verzinnen waar je wat wil en hoe etc...

    heel veel succes met alles

    Fijn weekend, Caab

    BeantwoordenVerwijderen