woensdag 29 december 2010

Mijn eerste, en hopelijk niet laatste prijs!

 


Wat een geweldige timing! De avond voor we een paar daagjes weggaan brengt de postbode 's avonds nog een pakje met daarin de boeken 'Snaren' en 'De foute priester'van Astrid Rijff. Gewonnen met de dichtwedstrijd, weet u nog wel?

 


'Wie niet springt zal ook nooit zweven!' Daar is weinig tegenin te brengen! En oh zo toepasselijk voor waar ik nu sta in het leven!

 


'Laat geen kroos je horizon vervuilen'. Ook dit is weer treffend gekozen! Bedankt Astrid! Voor het mogelijk maken van mijn eerste interview, mijn eerste boekrecentie, mijn eerste gedicht en nu ook mijn eerste gewonnen prijs!

1 opmerking:

  1. wauw...tjee heb veel te veel gemist...ff stil...en baal dat ik je niet goed volgde..
    Je huis op picasa gaf mij al altijd veel inspiratie...maar dit ....wauw!

    BeantwoordenVerwijderen